Gizemmm35 11 haftaligim öksürük vardi oksurmekten kasiklarim çok ağrıyor sancilaniyor normal mi korkuyorum
269522 Gizemmm35 normal canım zaten o zamanlar da kasık ağrısı da oluyor eğer çok artarsa için rahat etsin diye doktora gidebilirsin ama bol bol su iç uzan yat dinlen geçer inşallah bana doktorum öyle demişti geçti her seferinde :)
Gizemmm35 269522 kadin doğuma gidiyorum acil e bakmıyor ilgilenmiyor sadece kanama lara bakıyoruz diyo
269522 Gizemmm35 Allah Allah hangi şehir desin ben acile birkaç kez gittim her seferinde baktılar sancım var çok dedim birşey çıkmadı her gittiğimde geçti mi ağrıların devam ediyor mu olmadı doktoruna yaz istersen