Merhaba! 6 haftalık tüp bebek annesiyim dün kanamam geldi doktorum 12. Haftaya kadar devam edebilir. Sizinde basınıza böyle bisey geldimi? Göbekten igne verdi bunu heralde 12. Haftaya kadar kullanıcam morelim bozuk yani herseyi düzenli kullanmama ragmen neden geliyor anlamıyorum🤦🏻♀️