Kızlar ya ben ne desem eşim beğenmiyor eşim ne dese ben istemiyorum iyice zıtlaştık. Benim her söylediğim isim güya eski sevgilileri çıkıyor on tane isim demisimdir hepsi de illa hayatına giren kadınlarmis dedim artık olsun ne yapayım benim içime siniyor. Ya ben Azra düşündüm anlamı el değmemiş kadın demek o yüzden kararsızım. Defne, Duru, İlay vs diyorum Mesela Azra’ya Azaril gibi o ne diyor 😂 Defne Duruya çok bir şey demiyor ama İlay ismini deyince da eki otomatikmen geliyor diyor. Kendi ise İnat ile İzgi diyor bak kimsede yok hiçbir Sevgilimin ismi de İzgi değildi diyor. İzgi-Ezgi’nin yan sanayisi gibi değil mi ya. Sonra hep eski isimleri öneriyor. Millet modern yeni isimler koyarken bilmiyorum eski isim yokmak içimden gelmiyor 😅 Biri yardımcı olsun please 🙏