Cemre777
Merhaba,
28 aylık kızım var. Tuvalet iletişimiyle geç tanışmıştım 7 aylık iken tuvalet iletişimine ve YBB ye başlamıştık. 1 yaşında bezi bırakmıştık. Tabi 2 yaşa kadar kazalar oldu ve çok normal bir durum. Şimdi hamileyim Allah izin verirse bu sefer yenidoğandan itibaren YBB kullanacağım.
Ayrıca inanın hiç bir zorluğu yok. Eski zamanlardaki gibi elimizde yıkayıp çitiliyor muyuz sanki? Bezin üstüne liner koyup kullanabiliyorsunuz. Linere büyük tuvaletini yapmış olursa direk atabiliyorsunuz. Kenarlara taşan olmuş olursa sadece onu akıtıyorsunuz. Eğer sadece çiş yapmış olursa liner de yıkanabiliyor.
Daha detaylı bilgi almak isterseniz katılmış olduğum YBB ve tuvalet iletişimi whatsapp grupları var linkini sizle paylaşırım. Orda kullanan diğer insanların da öneri ve yorumlarını alırsınız.
Şimdiden Rabbim kolaylıklar versin. 🤲🏻