İkinciye hamileyim 37 2 şuanda bazıları 2. Daha kolay oluyor diyo ama sardı beni bir korku ilk doğumumla alakalı hiç birşey hatırlamıyorum sadece hastaneye erken yatmamam gerektiği ve kızımı ilk gördüğüm anı hatırlıyorum hiç birşey yok hafızamı kaybettim doğum anında desem yeridir ne sancı ne ağrı hiç birşey hatırlamıyorum doğum yapmış olan anneler kısaca anlatır mısınız süreci ve tavsiyeler benim gibi hafıza kaybı yaşayan var mı