imeaeb Cansut20 Nuba göre yorum yapıyorum 12.haftada ama sizinki ramzi teorisine göre karından ultrasonsa erkek yerleşimi diyolar 😊 ama bu teori tutmuyor bende tutmadı mesela 12 haftalık varsa yorumlarım
Cansut20 imeaeb Oğlum 3 yaşında deneyeyim bakayım diye çıkardım attım ultrason fotoğraflarını :) şuan 6+4 hamileyim 2. Daha fotoğrafı yok bayramdan sonra onu da atarım ama,bunu bilen olmadı hiç 😄
imeaeb Cansut20 Oo süper sizinki tutmuş o zaman desenize 😄 benim de gördüğüm deneyimlediklerime göre nub teorisinde yanılma olmuyor hiç