Masalada aysenurr12 Ben Mardin de oturuyorum vallah yani burada bile ev bulunamıyor. Artık kiralarda yükselmiş aman İstanbul kadar yüksek kiralar değil
Sdda04 aysenurr12 geçen yıl mardine tayin olduk bol bol ev vardı aama malesef şu an ev çok sıkıntı kiralar 6 binden başlıyor biz geçen yıl 2 bine tuttuğumuz eve bu yıl %100 zam yapıp 4 bin yaptı ev sahibim Allah yardımcımız olsun
aysenurr12 Mardinin hangi ilçesinde oturuyorsunuz biz kızıltepeye çıktık ilanlarda ev yok ama böyle yardımlaşarak belki vesile olunur diye post açtım bende
Sdda04 aysenurr12 biz Artuklu dayız ama Kızıltepe daha uygun kiralar muhakkak klima alın eğer yoksa çünkü mümkün değil klimasız otutulmuyor ki Kızıltepe daha sıcaktır
aysenurr12 @Sdda04 keşke bulsakta bizde 4e 5e bulsak belki orada ilan kültürü yokya ondan ilanlarda ev yoktur diyoruz sahibinden olan evler vardır bence
Sdda04 aysenurr12 aslında baksan her yer bina ama emlakçılar şu an tayin dönemi diye yoğunluk var diyor
aysenurr12 @Sdda04 çevrenizde tanıdık kızıltepede tayini çıkan yok mu hiç ev konusunda yardımcı olacak birileri felan
Sdda04 aysenurr12 canım eşimin bir arkadaşı tuttu dün evini taşıdı ama sorfuralım yine askermi eşin ona göre yakın muhitlere falan baktıralım