Ecesec 5 haftalık gebelik beta 5600 çıktı keseyi bugün karından görebildik fakat üç gündür silindikçe gelen pembe kanamam var akıntı gibi. Doktor rahimde kanama alanı yok dedi. Fitil verdi. Bu şekilde yaşayıp gebeliği normal ilerleyen oldu mu arkadaşlar ?
Hsrt80 Biz ikizlerimle yasiyoruz kanama rabbime sukur bebeklerim saglikli 16 hafta 1gunluk olduk korma fitil kullan yat dinlen