Merhaba canım öncelikle geçmiş olsun benim 11. Haftada kanamam oldu şu an 14+3deyiz kahverengi lekelenmem hala devam ediyor ara ara. Progestan fitil kullanıyorum bende. İdrar yolu enfeksiyonu için doktor ekstradan bir tedavi başlatmadı mı? Duyduğuma göre hamilelerde en çok görülen rahatsızlıkmış idrar yolu enfeksiyonu.