Kızlar ben özel takipliyim bebek ters geldiği için sezaryen olacağım zaten öyle istiyorum geçenlerde acil bi durum oldu devlete gittim acile bebeğede baktılar poposu kasıklarıma inmiş hala ters tekrar çağırdılar acaba devlete devam etsem çevirmeye çalışırlar mı öyle şeyler duydum çünkü normal olsun diye elle çeviriyorlarmış Bakırköy sadi konukta