8 haftalık hamileyim. Dün gece 3 te tuvalete gittiğimde önce iç çamaşırımda daha sonra tuvalette kahverengi akıntım oldu. Durmadı ve hemen acile geldik yatış verildi. Eşimle aramızda kan uyuşmazlığı var sabaha karşı uyuşmazlık testi yapıldı. Bebeğin kalp atışları var kese ve çevresinde herhangi bir kanama yok ama kanamam var doktorun verdiği bilgi bu. Başına böyle bir durum gelip sağlıklı şekilde doğum yapan oldu mu?