Feyzafeyza123 aynı durumdaydım okadar kötü acıdı ki çatı muayeneleri çünkü kendimi çok sıktım eğer sıkmasaydım rahat olsaydım acımayacaktı. Epidural normal yaptım çok rahat ve Hızlı bir doğum oldu 5 sene önceydi☺️ şimdi 2.ye hamileyim yine normal istiyorum bu kez kendimi öyle kasmayacağım tecrübeliyim artık çok daha rahat olacağına inanıyorum. Sizde kendinize güvenin ve kasmayın dr elini girdirmeden önce bi kaygan losyon var ya ondan eline sürmesini rica edin isterseniz, belki daha rahat olur normalde sürüyorlar mıydı hatırlayamadım ama