

Kaset testi regle bir gün kala yapmıştım, çubuk gibi olan testi ise bu sabah yaptım 1 gün regl gecikmesi olduğu gün yani. Aralarında 2 gün var ve bugün yumurtalamanın üzerinden tam 14 gün geçti.
Hamile olsam çizginin daha çok koyulaşması gerekmez miydi? Ya da marka farkı da olabilir mi? Kan verme ihtimalim yok o yüzden size sormak istedim… Umut var mı sizce?🥺
Kasım ayında kimyasal gebelik yaşamıştım o yüzden de tedirginim…
(Üstteki test laboquick, alttaki artimed strip gebelik testi)