Hshfhfnn Hiç sıkıntı etme bende ilk çocuğumu emziremedim ucu yoktu ikinci bebeğim çok güzel emdi süt yokken bile emiyordu birisi gördü nasıl ya nasıl tutar falan ondan sonra emmedi bebeğim silikon göğüs ucu ile emzirmeye başladım 4 aylık bıraktırdım onuda gercekten çıktı göğüs ucum önemli olan anne sütünü alması silikon ucla da alsa emsin