1234_zma doğumdan sonra süt hormonu prolaktin uyarılacak süt gelmeye başlayınca kan inşallah kaybolur. Kanlı süt bile olabilir kimi doktor emzirmede sıkıntı yok diyor kimiside sağıp sütü atın diyor. Doktorunuza danışıp emzirebilirsniz. Damarlar çok belirgenleştiği için çatlayıp kan gelebilir