Zeynep04 24+5 haftalığım dünden beri karnım ağrıyor hafif sancılanıp ağrılarım oluyor. Kaç yeri aradık doktor yok ne yapacağımı şaşırdım. Birazdan devlete gidecem doktor ama basıl bakalrlar bilmiyorum canım çok sıkıldı
esraEb Zeynep04 benimki 32 haftalık oldu başladı başlayalı hep ağırıyor. İlkten düşük riski varmış şimdi de erken doğum riski var. Progestan kullanıyorum. Bebeğim aşağıda duruyor. Dikkat edin yerden bir şey kaldırmayın yukarıya doğru uzanmayın cinsel ilişkide uygun pozisyonlar seçin 😤Allah yardımcımız olsun 🙏
Brlk Zeynep04 bende aynı şikayetle gitmiştim 27 haftalıktım ve idrar yolu enfeksiyonu çıkmıştı yoğun bir şekilde, doktorum yanma hissetmesen de karnında ağrı sancı hissedersin hamilelikten dolayı da yukarıda ağrı hissetmen normal demişti