Aksam 11 den beri kanama ve regl ağrısı gibi sızlama var. Kanamam durmayınca doktora geldık. Doktor 2 cm açıklık olduğunu ve suni ile alalım dedi. Su an suni alıyorum. Su içebilsem hersey güzel okucak. Dua edin bir an önce sağlıkla kızıma kavusayım 🥲