eymenimoglusum belliki canın sıkılmış ona buna nasıl sataşırım diye bir post açmıssın. Hamile olup bu programı indirmiş olabilir sonrasında bebeğini kaybetmiş olabilir veya bebek sahibi olmak için çabalıyorlar ama aylardır olmuyor burdan bilgi sahibi olanlara soru soruyor olabilirler. Mesela bende hamile değilim ama hamile kalmayı çok istiyorum ve buradaki postları okudukça mutlu oluyorum ve aynı zamanda bazı konularda önceden bilgi sahibi oluyorum. sana ne gibi bir zararı var hamile olmayanların. Bu kadar bencillik olamaz ya allah sana bebek nasip etmiş ama etmeyedebilirdi. O yüzden Empati yapmayı öğrenmelisin