eymenimoglusum burası herkese açık bir uygulama ve bir post açıyorsanız eleştiride gelebilir size katılanda olabilir. Size Katılana neden katıldın demiyorsanız eleştiri yapanada neden eleştiriyorsun dememelisiniz. Bu benim düşüncem. Postunuza gelince burada bebek isteyenler gibi bi bölümde var. Bebek dışında da birçok bölüm var.demekki insanlar birşeyler öğrenmek istiyor. Ayrıca beklemek zor iş. Böyle motive oluyo olabilirler. He bu size saçma geliyordur saygı duyarım. Nasıl ki bu benim düşüncemse, oda sizin düşünceniz. Yalnız şunuda söylemeden geçemicem. Bu postunuzu belki bebek isteyipte olmayan veya başka sorunları olan bir arkdaşımız okursa üzülücektir. Tanımadıgınız birçok kişinin üzülmesine sebep olabilirsiniz. Allah kimseyi evlatsız bırakmasın 🤲🏻