Kızlar bebeğim bugün 3 günlük oldu Konya da yaşıyorum . Hatıra kalması için güzel bir yenidoğan çekimi yaptırmak istiyorum kızıma bildiğiniz güzel yapan ama fiyatı çok da uçuk olmayan bir yer var mı çekim için birde kaç günlüğe kadar yapıyorlar ben ancak bayramdan sonra ki hafta yaptırabileceğim