Zeynepikranur ben bi tane 11 Li isimli hastane çıkışı aldım. 4 tane beşli hastane çıkışı aldım. 6 tane de alt üst takım aldım hepsini 1-3 ay aldım. Yenidoğan 1 takım aldım sadece. 3 tane kısa kol 6 tane uzun kol zıbın aldım. Ağustos 23 doğum zamanım. Bi tane nohut battaniye iki müslin battaniye kendime iki tane pijama takımı depend bi paket bi pakette tek kullanımlık iç çamaşırı 2 sütyen. Bebeğimin deterjanlarını da aldım küvet aldım emzik ateş ölçer alt değiştirme bezi, pumuğu ağız mendili. Henüz alacaklarım bitmedi alıp da yazmayı unuttuğum da olmuş olabilir 🙈