M-liz9 Arkadaşlar Bilkent şehir hastanesinde doğum yapan var mı? Varsa bilgi verirmisiniz lütfen memnunmuşsunuz doğuma az kaldı hala daha kararsızım 🙏🏻
cokkasmabeabi M-liz9 ekim 2020de doğum yaptım (normal) kadın doğumdan memnundum ama yenidoğan yoğun bakım rezalet
Elifnurgkk M-liz9 3 yıl önce pamdemide yaptım 4 4 Şükrü hastane özel gibiydi şimdi tekrar hamileyim inşallah yine orda istiyorum
Elifmom M-liz9 @Bet1 postunu oku arkadaşın bı kaç gün önce doğum yaptı orda bende cts günü doğum yapicam
M-liz9 Tugce_gokalp sağol canım randevu aldım normalde Gazi hastanesine gidiyordum ama içime sinmiyor hiç doğuma da az bi zaman kaldı 😕
M-liz9 cokkasmabeabi normalde Gazi hastanesine gidiyorum canım ama içime hiç sinmiyor tek seçeneğin Bilkent şehir hastanesi 😕
M-liz9 Elifnurgkk pazartesi 38 haftalık oluyoruz ilk kez gidicem oraya orda olucak muhtemelen 🙏🏻 teşekkür ederim cevabın için
M-liz9 cokkasmabeabi özel kliniğe gidiyordum canım gittiğim doktor gazi de yapıyor doğumları açıkcası orda doğuma o kadar para vermek istemiyorum
cokkasmabeabi M-liz9 anladım bilkent mantıklı o zaman ama bazı hastaneler en az 3 kontrol olmadan doğuma almıyormus. Yol yakınken bi randevu alın sorun isterseniz
M-liz9 Bet1 canım peki refakatçi olarak eş kalabiliyor mu benim eşim dışında yanımda kalıcak kimse yok malesef