Serendipty bende tansiyon yükseklik sorunu çıktı tansiyon ilacı başlandı coraspini 5 haftadan beri içiyorum ve doktor coraspinin tansiyon ilacından daha önemli olduğunu söylemişti unutmamaya çalışın telefonunuza alarm kurun ben öyle yapıyorum her gün aynı saatte içiyorum