Kızlar ben suan devlete gidiyorum rutin kontrollerime herhangi bi problem yok doktorum da ilgileniyor. Ama doğumu özelde yapmak istiyorum. Biraz sıkıntılı bi vücut yapım var daha önce ameliyatlar oldum iyileşmem uzun sürüyor, genelde de en ufak yaralarım bile çok geç iyileşir. Doğum sırası ve sonrasının daha özenli geçmesini istiyorum açıkçası. Yani devlette kontrollerime devam etsem, doğumu planladığım doktor ve hastaneye ne zaman gitmem gerekir sizce?