Ben de anneme gideceğim, bebisin 40′i çıkana kadar orada kalacağım. Zaten aynı sehirdeyiz, eşim de müsait oldukça yanımıza gelecek. Ben evde kalsam bile eşimin yıllık izni zaten 20 gün, açıkçası bir süre sonra yine sabah gidip akşam gelecek , devamlı bebisle bir arada olacakları bir durum yok yani.
Biz eve geldigimizde de eşim yillik iznini kullanacak. Böylece bebisi de bayağı büyütmüş olurum. İnsan kendi evinde olunca ister istemez ev işi vb.seylerle ilgilenmek zorunda kalıyor. Ben sadece bebeğimle ilgilenmek istiyorum bu sebeple annemde kalmanın daha sağlıklı olacağını düşünüyorum. Hem de sonuçta onun da bir hayatı var. Annem de kendi evinde daha rahat eder ister istemez. Tabi siz yine içiniz nasıl rahat edecekse öyle yapın😊