Minigininannesi annesi53 18+1den selamlar… kilo almadım ama ayaklarımda ödem olmaya başladı sizde durumlar nasıl ?
dilanklnc1717 annesi53 bende 18 haftalığım bebeğimin hareketlerini rahat rahat hissediyorum ama baş ağrım var çok kötü 😕😕
Ayce09 annesi53 18 tam ikizler idrar yolu enfeksiyonu dışında iyi gidiiyordu herşey yeni yeni ağırlaşmaya başladım ☺️enfeksiyondan da kurtulursam rahatlıcam
alparslangur 17+5 haftalığız 18 haftalık sayılıyoruz :) kasık ağrısı ve mide bulantısı var buna da şükür :))