Damlayz Kızlar 17 aydır isviçredeyim Türkiye’yi ailemi çok özledim 30. Haftada uçakla yolculuk yapmak tehlikeli mi yada türkiyede çok mu yorulurum acaba diye düşünmüyor değilim yolculuk yapan varsa yardımcı olabilir mi ?
Aaa122 Damlayz bence bu saatten sonra çıkmayın uzun yolculuklara zaten 2 hafta kalsanız 32 olur doktor raporu ile dönüş yapmanız lazım ben olsam tehlike ye atmazdım