SedaF Kızlarım merhaba ben emzik araştırması yapıyorum bebeğim daha doğmadı Philips eventin SOOTHİE ve ULTRA SOFT çeşidi arasında kalıp soothieyi tercih etmeyi düşünüyorum tecrübelerinize dayanarak yorum yapar mısınız🙏🏻
Kalbiimde2can SedaF bize hastane kendisi aventin soothie emzigini verdi meme reddi falanda yasamadim ikisini iyi idare ettik bu oglumdada kesinlikle soothie alicam 🥰
Mry02 SedaF oğlum da Tomme tippe emzik ve biberon kullandım çok memnun kaldım bu evladıma da aynısını aldım akışı yavaş oldugu için biberon unda meme reddetti vs yaşamadık şükür
Merve171214 SedaF İlk bebeğimde ultra air night aldım şimdi de aynısını alacağım emzikleri gece kaybediyorux yatakta bulması kolay oluyor meme reddi de yaşamadım hemen de tuttu biberon tercihimiz de aventti
Cansut20 SedaF 2 sinin özellikleri ve farkı nedir? İlk oğlumda Philips avent aldim da söylediğin özelliklere bakmaksızın. 2.hamileyim 6+6 bende Philips almayı düşünüyorum tekrardan memnundum çünkü 2li vardı onu almıştım oğlumda mavi ve yeşil renk dinazorlu falndi
SedaF Merve171214 bende öyle yaptım biberonunda ucu aynısı bu emziğin çünkü daha iyi olur diye düşündüm
SedaF Cansut20 birisi anne memesine daha yakınmış ve yurt dışında olsun Burda olsun daha çok öneriliyor ve doktorlar tarafından veriliyormuş yani shootie bende biberonunu inceledim ikisinin ucu aynıydı emzikle o yüzden shootie tercih ettim canım meme reddi vs olmasın diye inşallah kabul eder heyecanla bekliyoruz gelmesini 🙏🏻