Fnur05
Şükürler olsun bunları da yazmak nasip oldu.. başından beri hep normal doğum isteyen biri oldum son haftaya kadar sıkıntısız geldik çok şükür ama 40 hafta olmasına rağmen nazlı prensesimin gelmeye niyeti yoktu kanala girmemişti aslında bu süreçte bol bol yürüyüş yaptım hurma yedim 37.haftama kadarda çalışmıştım ama olmayınca olmuyor işte 🤷🏻♀️ Suni sancıyla bile kanala girmeyeceğini bebeğin başı ile çatı arasında bi uyumsuzluk olduğunu söyledi doktorum 40+2 de salı günü spinal sezeryanla doğum yaptıralım dedi ve bunu Pazartesi söyledi o gün o kadar değişik karışık duygular yaşadımki sabaha kadar ayaktaydım dua ettim 8 buçukta gittik serum taktılar beni ameliyathaneye aldılar belimden iğne yapılırken biraz acı hissettim ama öyle dayanılmayacak gibi değil tabiki sonra hemen bacaklarımda bi uyuşukluk sıcaklık hissettim sonra yatırdılar hemen neler yapıldığını hissediyosun ama hiç acı yok sonra bi ses duydum ömrüm boyunca böyle güzel bir ses duymamışım dedim hemen gösterdiler bana kokusunu çektim içime o zamana kadar çektiğim acılar bitti.. ilk önce bebeğimi götürdüler 15 dakika sonrada beni aldılar odaya uyuşukluk gidene kadar çok iyiydim sonra ağrılarım oldu tabiki değer mi milyonlarca kez değer.. benim yaşadığım kadarıyla sizlere nacizane tavsiyelerim uyuşukluk gittikten sonra hemen kalkıp yürüyün evet çok canınız yanacak ilk seferlerde ama sonraki günlerde çok rahat edeceksiniz doğum yapalı 4 gün oldu ben şu an çok rahat her işi yapıyorum ama benim baş ağrısı gibi çok daha büyük bir sıkıntım oldu kahve ve suyu bol tüketin ilk günden itibaren.. bizim hikayemizde böyle işte şimdi prensesim uyuyor bende onu izliyorum rabbim tüm bekleyenlere sağ salim kucağına almayı nasip etsin 😊