ikiprensannesi__ fizikcianne bence 10 lu çünkü battaniyesi icligi herseyinoluyir 1 tane 10 lu yeterli diğerlerini de yedekleri yani 5 li tercih edebilirsin
Hizligonzales fizikcianne bir tane 10lu 2tane 5li bence hastane icin 10 lu daha iyi cunku icinde kundagi ve ic zibini normal zibin oluyordaha kullanisli oluyor.
Bendenizanne fizikcianne 10 lunun 5liden fark olarak kullanılabilecek penye battaniye birde iç zıbın var onları ayrı aldım veya alırım diyorsan hiç 10lu alma derim