Merhaba kızlar, sorum biraz özel bir soru olacak. Ben normalde özel bölgemi ağda ile alırım kuaförde ama son ay gidemedim ve jilet uyguladım mecburen. Kaşıntım var, içerisi değil ama tam dudak kısmı yan taraflar yani. Bepantol sürüyorum biraz yatıştırıyo. Sizce endişelenmeli miyim? Bu arada 9 haftalık hamileyim:)