Merhabalar şöyle birşey merak ettim sormak istiyorum size, 8 ci ve 9 cu ayıma girince kötü kâbus rüyalar görmeye başladım yani bugu. Yine aynı sekilde 9 cu ayimdayim yani sanki.hic bitmicek gibiydi rüyada en yakın kisilerimin kılığına girmiş garip insanlar vardı beni sürekli korkunç yerlere sürüklüyorlardi. Yani bir kaç defa buna benzer görmeye basladim. Sizde aynı türde gören var mı neden böyle olur veya