Yazgigulsah Merhaba hanımlar 12.0 günlüğüm bugün cinsiyet öğrendim bir oğlum olacak inşallah cok dua etmiştim Allah olmayan herkese nasip etsin inşallah. Bir kızım var rabbim bir de erkek evlat tadı verdi Allaha şükürler olaun. Merak edenler varsa ben ovülasyon ve çatlatma iğnesi ile eşiminde diyet yapması ile hamile kaldım. 💖
damlanur Yazgigulsah senin adına çok sevındım canım rabbım kucağımıza almayı nasip etsın inşllah 🙏❤️🤗
Moralsizanne damlanur belirtiler ne acaba kaç haftalıksınız ?. Tatlı mı yediniz başlarda yoksa tuzlu ekşi mi:)
damlanur Moralsizanne ilk haftalarda turşu aşermştım ben ekşi yemek istedim ama şimdi tatlı acı hep yıyorum 😊
Yazgigulsah Moralsizanne ekşi yedim tatlı yemedim . Mesela turp limon yedim . Kusma olmadı iştahsızlık oldu. Göğüslerim cok şişti ozellikle sag göğsüm. Bunun gibii
Moralsizanne damlanur Allah bağışlasın canım benimde canım hep ekşi ve tuzlu çekiyo kusmadım hiç ama midemde bulanmaya başladı... 8 haftanın içindeyiz inanılmaz merak ediyorum cinsiyeti... önce sağlıklı olsun tabi ki ama erkek istiyorum bende👼
damlanur Moralsizanne amin canım sağol benım hıc bulantım olmadı bnde merak edıyordum önce rüyama gırdı erkek bebek sonra cin takvımı falan yaptım tuttu erkek Bebek gıbı hıssedıyordum cok şükür rabbıme gönlüme göre verdı bin şükür olsun herşey gönlunce olur inşllah ❤️🙏👼🏻😊🤗
Yazgigulsah Moralsizanne Allah gönlüne göre versinn inşallah 12. Haftadayım ben umarım sizinde gönlünüzdeki saglıklı olur
Moralsizanne damlanur ya ben ilk günler çok problem yaşadım mutsuz oldum aklıma bu nik geldi ahahaj saçma duruyo cidden🙈🤣