Merhaba güzel anneler şu an gebeliğimin 5.ayındayım bebeğimin ara ara kıpırdamalarını almaya başladım ama iki gündür kıpırtısını alamıyorum pek bu normalmi arada böyle oluyor ve bende hemen endişeye kapılıyorum sürekli doktorada danışmak istemiyorum yaşayanınız varmı ?? Daha küçük olduğu içinmi böyledir