Gulsh96 Merhaba kızlar 21 haftadayız doktor ultrasonda bebeğin kalbinin üst tarafında kist gördü içi boş ne olduğunu anlayamadı ilk defa gördüğünü söyledi bu durumu yaşayan var mı çok üzülüyorum🥹