Ozerirem Sezeryan olalı tam bir ay oluyor ve dikis yerimde acilma var ve bugünde kanadığını gördüm doktora gitmiştim daha oncede olmuştu ilaç vermişti ama tekrarlandı başına böyle bir şey gelen varmi