Esenturgay doğum yapalı 10 gün oldu. erken doğum. bebeğim 1 ameliyat geçirdi, 2.sini olma ihtimali var. inan ne lohusalık, ne sezeryan acısı hissediyorum. yaşadıkların hiç kolay değil ama yeter ki bebek iyi olsun. biz her şeyi atlatırız. kendine bebeğini motivasyon yap. o iyi olsun da gerisi halloluyor.