Merhaba arkadaşlar size danışmak istediğim bir şey var. Ben ilk 3 ay folik asit kullandım 4. Aya girerken doktorum folik asiti bıraktırıp folafect prntl diye takviye verdi kullanıyorum fakat sorum şu aranızda kullanıp memnun kalan var mı ve içerisinde folik asit de mevcut ben doğuma kadar kullanacak mışım sizinde öyle mi? Bir sakıncası olurmu aranızda bileniniz varmı?