nur_bebek34 canım süt artırıcı şeyler kullan, bestlak damla çok iyi geliyor, ayrıca süt gelmese bile bebeğini memede tut, çünkü bebek emme hareketiyle beynine sinyaller yolluyor ve süt artmasını sağlıyor hemen pes etme 🌸 mama ile ilgili bilgim yok maalesef…