_tuuggcce_ İlk 3 ay ve son 3 ay önerilmiyor. Ben doktorumdan izinli kağıt almıştım 28. Haftamda. Onda bile şu ilaç kullanılmaz, işte röntgen çekilirken bi yelek varmış o giyilecek falan yazmıştı izin kağıdıma. Siz doktorunuza sorun bunu bi
Cgllay _tuuggcce_ bende bugun gittim disciye 2 gündür dehset agrım var 17+6 günlüğüm yapılacak islemleri bi kagıda yazdılar yarın kadın dogumcuma gösterıcem ve onaylatıcam. Kadın dogum doktorumda gel önce bebise bakalım sonra onaylayalım kagıdı dedi. Ama diş hekımım ılk 3 ay ve son 3 ay malesef islem yapamadıgını ve önermedigini söglüyor sadece parol oda iste ne kadar etkı ederse.