Merhabalar, 2. Kizimiz oluyor cok sukur. Ilk kizimin ismi Asya ikinci icinde cinsiyeti belli olmadan Sofia koyabilirz demistik ama suan kararsiziz ablasi da Leyla istiyor. Asya gibi yalin tek isim olacak sekilde isim onerilerinizi yazabilir misiniz anlami olsun🫶🏻 (Alya Lina Arya bu tarz isimleri eledik) tesekkurler.