acemii_annee arkadaşlar yoykonun bej rengi olan park yatağını almak istiyordum ama bir türlü stoğa gelmiyor. başka beşik mi alsam beklesem mi karar veremedim
Birbahargunu acemii_annee ben de çok bekledim ürün girişi yapilmiyormus ithal ürünlerde çok sıkıntı oluyor bu aralar o yüzden ben Elele madre aldım fiyatlar hala uykunken zaten özellikleri ayni renk dışında
anneoluyoruuumm16 acemii_annee ay ben 2 ay önce aldım çoksa uyguna gelmişti 2890 a aldık. Gayet güzel başka rengini tercih edebilirsiniz
Betul12- acemii_annee ben uygunlar bebekten buldum bej rengini henüz kargo gelmedi yeni sipariş verdim