Ayhansnglu bende kararsızdım ilk gebeliğimde böyle söylentiler yoktu yaptırılıyordu bu ikinci gebeliğimde zararlı kesinlikle yaptırma falan diye çok diyen oldu ve yaptırmamaya karar vermiştim bunun için 3 ayrı doktor gezdim 3 doktor da yaptırmalısın dedi ve 3 de böyle bir riski ben alamam senin vicdanın rahat edecekse riski göze alıyorsan yaptırma dedi öyle olunca doktorumu dinlemeye karar verdim yaptırdım şimdi iyiki yaptırmışım diyorum gebelik şekerim çıktı ona göre önlemler alındı suan evde 3 güne 1 şekerimi ölçüp doktoruma gönderiyorum eğer yaptırmasaydım belki daha büyük bir problemle karşılaşabilirdim söyle düşünün 2 dilim baklava yiyorsanız içtiğiniz içecek de ona eş değer o yüzden doktorunuz yaptırın diyorsa yaptırın