Nazli97 Kizlar merhaba kaç haftalık oldunuz?ben 33haftalığım bebeğim çok hareketli hiç durmuyor dün geceden beri hiç durmadı halada öyle.sizde nasip bu kadar hareketli olması normalmi?
Minaesra Nazli97 benimde 33-34 aşırı hareketliydi canımı yakıyordu artık sonra durdu 1 hafta kadar azaldı tekrar başladı 😂 normal evet
imrn_smsk Nazli97 İkizlerime hamileyken aşırı hareketliydiler gece sürekli uyanırdım acıkırdım hep kalkar yerdim valla sanki ikizlerimi gece besliyormuşum gibi😂anne kalk acıktım der gibi tekme atarlardı ahh çok özledim o günleri yaa şimdi 11 aylık oldular 3. Bebeğimde yolda🥰
Sevval0308 Nazli97 38 deyim asla uyuyamıyorum artik geceleri sağa sola donemiyorumm elhamdülillah bir rahatsizligim oldugundan değil uykuya dalmakta sorun var. Sanırım bu da Rabbimden bebiş gelince uykusuzluk cekmeyeyim diye sanki :)
Aseleft 31+5 olduk 31e girdiğimizden beri cok hafifti hareketleri endiseleniyodum neyseki dün akşam biraz dövdü benide icim rahatladi 😅
Ahusna Kızlar benim bebişte en başından beri aşırı hareketli 35. Hafta kontrolğnde boynuna kordon doladığını öğrendik yaramazın. Bi sorun yok tabiki ama diyeceğim o ki kontrollerinizi aksatmayın bebekleriniz çok hareketliyse 😅