Fulyaxx Selam kızlar ya kaçıncı haftadan sonra karn çıkıyor du kişiden kişiye değişiyorumu yada ben anlyamadm biraz kilodam var 5 haftalığınz ama dar kot girebiliyorum karnm sklıyor biraz , vicdan yapıyorum valla 2.hamileligim unutmusum🤭🤭🤭
imrn_smsk Fulyaxx Aynen bendede öyle canım 2.hamileliğim hemen çıktı göbeğim sanki biraz var şişkinlik ama bide kilo aldım biraz oyüzden😅 benide sıkıyor bazen kıyafetlerim
Nihanbtr Fulyaxx şimdilik giyersin bende giyiyordum 4 . Aydan sonra çok belirgindi karnım kiloda almaya başlamıştım bol salaş elbise pantolon tarzı kıyafetler tercih edebilirsin canım ilk aylarda benim çok bulantım vardı yemek yiyemiyordum ki kilo almadım sonra 20 kilo almışım 🫣🫣🥰 tabi herkesin vücûd yapısı vs farklıdır ama rahat şeyler giy ki sende rahat et bebiş de etsin 🥰😎
Fulyaxx imrn_smsk hahaha bende aynı durumdayım şaşırıyorum ne giysem diye 😕😕😕 dar giysem acaba sıkırmı düşüncesi🤣
nefessmommm Fulyaxx ilk gebeliğim 4 aya kadar rahattım sonra pantolonları hatta lastikli altları bile kaldırdım sıkan bir şey olunca bende vicdan yapıyordum 26+4 olduk şimdi hep elbise giyiyorum sağlıklı bebişler