Kızlar doğumdan hemen sonra hastaneden çıkınca mı tayt giyiliyor yoksa 40 gün sonra (lohusalık) bitince mi ? Sezaryan dikişleri falan varya acıtır mı acaba bilgisi olan var mı ? Birde doğumdan sonra göbek kalmasın diye ne yapıyorsunuz ne yapıcaksınız göbek için tayt var bir tane trendyolda markası mistiktik kullanan var mı ?