Dün öğlen saat 13.30 da yatışım yapıldı fitil verildi suyu azaldığını için gece 1.30 a kadar 12 saat sancı çektim kafasını hissediyorum 2-3 cm açılman var dendi sabah 6 ya kadar yine sancı çektim şuan ne sancı var ne bir şey ne olucak bilmiyorum böyle olanlar var mı aranızda