000 yagmur_3566 ben sakız çiğniyorum yeni keşfettim keşke daha öncedende kesfetseydim şuan 23 haftaligim migde ağrım yanmam oluyor sabahları felan sakız atıyorum ağzıma çilekli vs iyi geliyor hemen