Zumra333777 hiç doğru değil canm yapi meselesi ve erkek bebeklerde genelde olan bı durum ilk oğlum sürekli aşağıdaydi karnım 36+5 de tansiyon yüzünden doğurdum yoksa karınla alakası yoktu . Şimdi hamileyim yine aşağıda banada diyolar aşağıda diye ama alakası yok doktorun iyi diyosa sancın ağrın vs yoksa korkma