Yaklaşık 2 saattir çok sert hareketler ve dönüşler yapıyor. Bu normal midir? Elimi koyduğumda döndüğü veya ittirdiği yer sert şekilde elime geliyor. Ne sağıma ne soluma yatabiliyorum. Hareket iyi derler ama ağrı yapıyor. Canımı acıtıyor. Endişelenmeliyi miyim ? 31+4